Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Ja just som titeln vilken bilmodell tycker ni är den mest "spejsade" i sin helhet just nu. Funderade lite grann på det idag när jag åkte bakom en Honda Civic av senaste modell lika tuff både framifrån som bakifrån, lite rymden och framtid över sej, sen såg jag en rätt kul modell av Cittra också av senare modell såg ej modellbetäckningen men det va en tvådörrars kupe men en mycket udda vinklad bakruta men jag tror jag håller på Hondan ändå :D
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Sen har vi den här trenden med monstergrillar....
Nya lill forden Verve talar för sig själv...
Bild
Användarvisningsbild
av Lilja
Mattias_F skrev:Sen har vi den här trenden med monstergrillar....
Nya lill forden Verve talar för sig själv...
Bild
Fy fan den var riktigt snygg, har den kommit eller är det concept?
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Verve är efterföljaren till Fiesta.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... verve.html
Visst verkar detta spejsigt Vetten....

Bild
av matzen10
Wow...Ja den var fin!! Undrar hur röd/rosa ljuset i knapparna är när det är mörkt bara... men skit i det; den ser väldigt trevlig ut på alla sätt!

---> Matz
Användarvisningsbild
av vetten
Jo den är "Spejsad" Riktigt bra faktiskt så den lirar säkert i samma division som Hondan :mrgreen: men nja ?:-/ smaken är som baken hehe nej men vad jag vill komma till är Vilken bil är mest UFO eller nåt sånt och visst Grodor... åhh förlåt Fransmännen har definitivt haft ett försprång när det gäller design på nytänkande se bara på "Paddan" sådär en 20 år före :shock: så visst dom har nått :wink: Men kom med fler förslag på "UFO:s" :shock:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
matzen10 skrev:... men skit i det; den ser väldigt trevlig ut på alla sätt!

---> Matz
Var det bilen eller bruden du menade??

Näe, skämt åsido så såg faktiskt bilen rätt tuff ut! Trots att det är en Ford...

//David
Användarvisningsbild
av Brainy
Damen ska byta bil och och säger att hon vill ha nya civic och visst är den spejsad och så men... finns redan en honda för mycket i familjen, försöker att styra in henne på en C30 om hon prompt ska ha en bil som är så mycket mindre än hennes 5-serie...

mvh
Anders

Men herrejävlar, åk till lokala verksta[…]

Har kvar lite i denna 20250812_111420.jpg F&arin[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Vingen sitter med clips och dubbelhäftande, m[…]

Hej! Efter att pluggat in bilen i en felkodsl&au[…]