- sön 23 jun 2019, 12:38
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Goddag.
Bilen var inne på omlackering insida alla 4 dörrarna.
Efter detta är alla rutorna mjölkiga/dimmiga.
Trodde först det var damm eller annat så har inte gjort något åt det men idag skulle insidan bilen städas.
Till min förvåning så går det inte bort. Provat glasrengöring och mild såpalösning men det går inte alls hur mycket jag än gnuggar.
Man kan tydligt se att det har använts en sugklocka med...
Har ni tips på några bra medel som man vågar använda på tonade rutor?
Har slängt iväg ett mail till ansvarig avdelning som arbetade med bilen och väntar på svar men hade vart skönt att ev slippa lämna in bilen å vara utan igen.
Bifogar en bild. Det syns bara i rätt/fel ljusförhållanden dessutom... Skickat från min GM1913 via Tapatalk
Bilen var inne på omlackering insida alla 4 dörrarna.
Efter detta är alla rutorna mjölkiga/dimmiga.
Trodde först det var damm eller annat så har inte gjort något åt det men idag skulle insidan bilen städas.
Till min förvåning så går det inte bort. Provat glasrengöring och mild såpalösning men det går inte alls hur mycket jag än gnuggar.
Man kan tydligt se att det har använts en sugklocka med...
Har ni tips på några bra medel som man vågar använda på tonade rutor?
Har slängt iväg ett mail till ansvarig avdelning som arbetade med bilen och väntar på svar men hade vart skönt att ev slippa lämna in bilen å vara utan igen.
Bifogar en bild. Det syns bara i rätt/fel ljusförhållanden dessutom... Skickat från min GM1913 via Tapatalk

If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986