Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hade bilen (XC60 T8 -19) inne idag för uppgradering av programvaran eftersom Internetanslutningen inte funkat sedan jag hämtade ut den. Sätter mig i bilen och ska koppla upp Spotify.... fungerar fortfarande inte. Trots att det står i protokollet att den är testad med ett ok. Gör jag fel eller? :x
askeladden635 skrev:Hade bilen (XC60 T8 -19) inne idag för uppgradering av programvaran eftersom Internetanslutningen inte funkat sedan jag hämtade ut den. Sätter mig i bilen och ska koppla upp Spotify.... fungerar fortfarande inte. Trots att det står i protokollet att den är testad med ett ok. Gör jag fel eller? :x
Kör du modem och telenor?
askeladden635 skrev:Ok, vad är det jag ska köpa då? :-D
Har du mycket surf på ditt mobilabonnemang kan du alltid plocka ut ett extra datakort.
Annars finns det mängder utav operatörer som erbjuder datakort (sånt sim-kort som man kan köpa till surfplatta osv för enbart internetbruk)

I min V60 strulade telenor hela tiden och efter byte till Telia kort så har det strulat en gång på 200 milskörning.

Åkt lite i helgen: - gubbe i V90 som ligger[…]

Är inte det kutym, att man bara redovisar &a[…]

Skulle hjälpa syrran igår att byta brom[…]

V60 sliter däck bak

https://vparts.se/se/powerflex-polyuretan-bararmsb[…]