Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hade bilen (XC60 T8 -19) inne idag för uppgradering av programvaran eftersom Internetanslutningen inte funkat sedan jag hämtade ut den. Sätter mig i bilen och ska koppla upp Spotify.... fungerar fortfarande inte. Trots att det står i protokollet att den är testad med ett ok. Gör jag fel eller? :x
askeladden635 skrev:Hade bilen (XC60 T8 -19) inne idag för uppgradering av programvaran eftersom Internetanslutningen inte funkat sedan jag hämtade ut den. Sätter mig i bilen och ska koppla upp Spotify.... fungerar fortfarande inte. Trots att det står i protokollet att den är testad med ett ok. Gör jag fel eller? :x
Kör du modem och telenor?
askeladden635 skrev:Ok, vad är det jag ska köpa då? :-D
Har du mycket surf på ditt mobilabonnemang kan du alltid plocka ut ett extra datakort.
Annars finns det mängder utav operatörer som erbjuder datakort (sånt sim-kort som man kan köpa till surfplatta osv för enbart internetbruk)

I min V60 strulade telenor hela tiden och efter byte till Telia kort så har det strulat en gång på 200 milskörning.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]