Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av akhil
grammse skrev:
Shadows skrev:
grammse skrev:Jag har alltid tagit det mörkaste. Filmen bleknar med åren :wink:
Bara dårlig kvalitet blekner. Välg ex. Solar Gard - Der gives 10 års garanti :shock:

Jag tycker at det helt mörka, får bilen til at likna en rapper/gangster bil. Jag har 32% toning, rundt om. det giver et flot ekslusivt look.
BULLSHIT att bara dålig kvalitet bleknar. :evil:
Testa att montera ett klistermärke på bakrutan sen ta bort det om ca ett halvår så kan jag garantera att det är mörkare under det mot resten av rutan. Jag har sett många företags bilar med solargard som ser förjävliga ut då reklamen på rutorna tas bort.

Någon erfarenhet av http://scandinaviasolfilm.se/ ?
Jag har en kille på orten som gett mig ett bra erbjudande om att tona rutorna på bilen och måste höra om någon hört något om företaget? Jag vet att han jobbar på entrepenad åt SAAB och Subaru och tonar rutorna åt bilfirmorna. Men nu måste jag höra mig för bland konsumenterna.

Tacksam för svar.
Användarvisningsbild
av Nexus
camaro69 skrev:Jag förstår, att du inte förstår. :wink:

En regnig höstnatt utan gatubelysning ser väl dom flesta inte mycket bakåt om den mörkaste filmen sitter på bakrutan.

Det är väl då den där djä---a stenen, röret eller eljest vad som helst, som du missar p g a regnvåta speglar och den förbannade backsensorn tjuter som en gris p g a för mycket fukt.

:wink:
Montera biltemas löstagbara film idag i "skåpet" på V70:in. Satan vad mörkt det blev med hyffsat mörk film innan :D .
Den var super enkel att montera och bra blev det på 1:a försöket :wink:

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]

Tack för svar. Man kan ju sätta ett 120 […]

Söndagstvätten IMG_9658.jpeg IM[…]