Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
mikebike skrev:
Magnus-B skrev: ons 20 feb 2019, 17:07 Vissa funktioner i navigatorn kräver uppkoppling mot internet.
Ja, RTTI, men de flesta verkar missnöjda med den, och vill man använda den så kan man koppla upp sig via mobilen.
Tycker rtti funkar rätt bra vid köbildning förutom att varningen kommer när stockningen släppt igen.
Jag tycker det blev snabbare uppkoppling via mobilen än med 3G uppkopplingen i bilens modem.

/M
av Daviddd
Magnus-B skrev: ons 20 feb 2019, 17:15
mikebike skrev:
Magnus-B skrev: ons 20 feb 2019, 17:07 Vissa funktioner i navigatorn kräver uppkoppling mot internet.
Ja, RTTI, men de flesta verkar missnöjda med den, och vill man använda den så kan man koppla upp sig via mobilen.
Tycker rtti funkar rätt bra vid köbildning förutom att varningen kommer när stockningen släppt igen.
Jag tycker det blev snabbare uppkoppling via mobilen än med 3G uppkopplingen i bilens modem.

/M
Är inte det hela poängen med RTTI?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Nja jag menar att när jag ser markeringen på kartan och efter kanske 5-10 min när jag kommit till platsen så är markeringen kvar men det finns inga köer.
Användarvisningsbild
av Fjonsson
BaronNoir skrev:
Var f-n är min 244? Jag tar dig tillbaka. Allt är förlåtet... :-)

//
Ryck säkringen till hela infotainmentsystemet så är du väl tillbaka på 244-nivå?...:)
Död instrumentering och klima

Hej Har en V70 -07 som nu på semestern gick[…]

Volvo on call

Har en Xc90 2015 som larmar på voc. Hade den[…]

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]