- sön 03 feb 2019, 19:00
Kanske skulle du bli förvånad över hur många svenskreggade man ser därnere. Jag drar bara husvagn en väg. Utan vagnen går resan med en övernattning och dagsettap på 120mil. Hem blir det två övernattningar och högerfilen i lastbilsfart. I somras hade vi sällskap av en svensk model s som körde om oss första gången utanför Trieste. Sen blev vi omkörda ett tiotal gånger på vägen hem. Han kom med båten före oss.
2000kr service låter ungefär som jag hade på insignian. Vad kostar en vanlig nissan golfklass att serva? Jag tycker det känns som man har timdebiteringen intakt.
50% elbilar i försäljningsstatistiken 2023 och fortfarande hög efterfrågan på 5 år gamla som med 50% restvärde kostar som en fabriksny?
2000kr service låter ungefär som jag hade på insignian. Vad kostar en vanlig nissan golfklass att serva? Jag tycker det känns som man har timdebiteringen intakt.
50% elbilar i försäljningsstatistiken 2023 och fortfarande hög efterfrågan på 5 år gamla som med 50% restvärde kostar som en fabriksny?
Fredrik / S90 D3-18 Denim Blue Metallic