Robbi skrev:Jag ser bilen, den är inte igång men ändå:Är den låst då?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderator: Moderatorer
Robbi skrev:Jag ser bilen, den är inte igång men ändå:Är den låst då?
stevvee skrev:Japp, appen säger det och när jag gick ut så var den både låst och avstängd. Har testat att starta och låsa men samma kommer upp när jag ska fjärrstarta via VOC. Den skiten har aldrig fungerat någon längre period. Rena floppen och det är tredje bilen med VOC.Robbi skrev:Jag ser bilen, den är inte igång men ändå:Är den låst då?
Robbi skrev:stevvee skrev:Japp, appen säger det och när jag gick ut så var den både låst och avstängd. Har testat att starta och låsa men samma kommer upp när jag ska fjärrstarta via VOC. Den skiten har aldrig fungerat någon längre period. Rena floppen och det är tredje bilen med VOC.Robbi skrev:Jag ser bilen, den är inte igång men ändå:Är den låst då?
Robbi skrev: ↑lör 26 jan 2019, 16:36 Men ärligt talat, det är väl ingen som helst nyhet att VOC har krånglat mycket. Min kusin var förr ansvarig chef för skiten och han kliade sig i huvudet många gånger. Det är inte ok på något sätt med de problem som har varit och fortfarande är. Kanske blir ordning nu när VW har köpt den.Antar att handlar mycket om mjukvara. Om det fungerat dåligt innan kan det fungera bättre med en senare version. Jag har använt det i två månader nu och inte upplevt några problem alls. Visst skulle det kunna gå fortare att ställa in parkeringsvärmaren. Nu tänker den i ca 10 sekunder.
Om vägavgifter hade lett till motsvarande s&a[…]
Det är väl den varianten av navigator d&[…]