Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mr H
wooxer skrev:Finns det någon möjlighet att göra detta och isf vad är det för grejor man behöver?
Misstänker att det kostar mer än det smakar, om det överhuvud taget är möjligt.
Nu kommer rutorna med förmonterad regnsensor till monteringsfabriken så då är det ju naturligtvis egna ert.nr. på dom vindrutorna MEN det var det även tidigare när vi själva monterade sensorerna i fabriken.
av wooxer
Mr H skrev:
wooxer skrev:Finns det någon möjlighet att göra detta och isf vad är det för grejor man behöver?
Nu kommer rutorna med förmonterad regnsensor till monteringsfabriken så då är det ju naturligtvis egna ert.nr. på dom vindrutorna MEN det var det även tidigare när vi själva monterade sensorerna i fabriken.
Ok då vet jag, låter onekligen som att det kostar mer än det smakar!
tack för svaret!
Användarvisningsbild
av Mr H
wooxer skrev:
Mr H skrev:
Ok då vet jag, låter onekligen som att det kostar mer än det smakar!
tack för svaret!
Ja, jag misstänker att det både är dyrt och komplicerat. Det kanske inte ens är tekniskt möjligt men det vet jag inte.
Användarvisningsbild
av Bosa
Har för mig att jag läst att det inte ens, tror det är pga av att mjukvaran som behövs inte finns att köpa.

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]