- tor 29 nov 2018, 20:36
Det gäller en XC70, 2013. På nåt vis har jag lyckats få höger backspegel att vinkla ner sig när man lägger i backen. Och så vill jag inte ha det. Det är bara höger spegel. Hur får jag bort det? Står kanske i instruktionsboken men jag har inte läst nån sån de senaste 15 åren för det är alldeles för mycket prylar och finesser som jag varken fattar eller är intresserad av (tror jag).
Om nån kan säga hur jag ska göra vore det bra. Annars får det vara så där. Har köpt ny Volvo som kommer snart och hoppas speglarna på den inte vinklar ner sig.
Är det nån som är intresserad av en Summum D4 Polestar, 11.700 mil, fullutr, ljus skinnklädsel, lucka, drag, 4C tror jag fjädringen heter, den har allt utom el baklucka, servad och skött även om jag inte läser boken
Om nån kan säga hur jag ska göra vore det bra. Annars får det vara så där. Har köpt ny Volvo som kommer snart och hoppas speglarna på den inte vinklar ner sig.
Är det nån som är intresserad av en Summum D4 Polestar, 11.700 mil, fullutr, ljus skinnklädsel, lucka, drag, 4C tror jag fjädringen heter, den har allt utom el baklucka, servad och skött även om jag inte läser boken

- By jönzvolvo