Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nu finns V60's förmånsvärden inlagda på Skatteverkets webtjänst.

Jag blev positivt överraskad över T8 R-Designs förmånsvärde, 4141 kr/månad. Ny tjänstebilsfavorit på gång för den med eget företag/generös chef kanske?

https://www.skatteverket.se/privat/skat ... 9539d.html
lv455 skrev:Nu finns V60's förmånsvärden inlagda på Skatteverkets webtjänst.

Jag blev positivt överraskad över T8 R-Designs förmånsvärde, 4141 kr/månad. Ny tjänstebilsfavorit på gång för den med eget företag/generös chef kanske?

https://www.skatteverket.se/privat/skat ... 9539d.html
Oooh äntligen får jag veta vad min T8 kommer kosta BildBildBildBild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
stevvee skrev: fre 16 nov 2018, 20:26
Samma här! Nu blev kalkylen ännu bättre.

För ett par månader sedan hade jag tänkt beställa en V60 D3 när jag mest på skoj började räkna på hur mycket en T6/T8 skulle kosta mig, nu kan jag nöjt konstatera att månadskostnaden för mig & mitt företag skiljer med några hundralappar mellan T8 och D3 med den utrustningen jag ville ha. Dessutom blir det billigare än enT5:a eller D4 (kommer att ladda både hemma och på jobbet, pendlingssträcka 4 mil).
lv455 skrev:
stevvee skrev: fre 16 nov 2018, 20:26
Samma här! Nu blev kalkylen ännu bättre.

För ett par månader sedan hade jag tänkt beställa en V60 D3 när jag mest på skoj började räkna på hur mycket en T6/T8 skulle kosta mig, nu kan jag nöjt konstatera att månadskostnaden för mig & mitt företag skiljer med några hundralappar mellan T8 och D3 med den utrustningen jag ville ha. Dessutom blir det billigare än enT5:a eller D4 (kommer att ladda både hemma och på jobbet, pendlingssträcka 4 mil).
Riktigt bra blev det Bild hamna på samma förmånsvärde jag trott men trodde min kalkyl var lite glädjekalkyl men icke sa Nicke. Hurra för oss

Nu skall Volvo bara hinna tillverka de bilar de säljer :)

Hej. Kan man byta hela mätarpanelen utan att […]

Hybriderna har som StefanN skriver inbyggda skydd […]

Inte en chans. Ända gången det är […]

OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad S[…]