Moderator: Moderatorer
Holliver skrev: ↑fre 02 nov 2018, 21:14 Efter uppdateringen smällde det till och gick från 4 veckor till 2 veckor och byggd. Snabbt samtal till säljaren och leveransdag inbokad :)När är den stora dagen? :D
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lockis skrev:Dryga två veckor. Blev plötsligt lite bråttom att fixa en laddbox..Holliver skrev: ↑fre 02 nov 2018, 21:14 Efter uppdateringen smällde det till och gick från 4 veckor till 2 veckor och byggd. Snabbt samtal till säljaren och leveransdag inbokad :)När är den stora dagen? :D
Holliver skrev:Varför skall du ha laddbox om jag får fråga ?Lockis skrev:Dryga två veckor. Blev plötsligt lite bråttom att fixa en laddbox..Holliver skrev: ↑fre 02 nov 2018, 21:14 Efter uppdateringen smällde det till och gick från 4 veckor till 2 veckor och byggd. Snabbt samtal till säljaren och leveransdag inbokad :)När är den stora dagen? :D
stevvee skrev:Varför skall du ha laddbox om jag får fråga ?För att det är en T8 som levereras?
Lockis skrev:Jo visst men ser inte anledningen att kosta på en laddbox för 10 kWh. Jag tänkte först laddbox men blivit avrådd själv. Därför jag undrarstevvee skrev:Varför skall du ha laddbox om jag får fråga ?För att det är en T8 som levereras?
stevvee skrev:Tja, dels för att jag inte har något befintligt uttag i garaget jag direkt skulle våga ladda från (står så att säga i vårt ”andra-garage”). Sedan finns massa andra förbrukare som tillfälligt drar mycket kräm, såsom bergvärme, värmepatron för vattenburen golvvärme i fingaraget, ute-spa osv, så vill ha dynamisk lastbalansering så det inte strular när allt brakar igång samtidigt.Lockis skrev:Jo visst men ser inte anledningen att kosta på en laddbox för 10 kWh. Jag tänkte först laddbox men blivit avrådd själv. Därför jag undrarstevvee skrev:Varför skall du ha laddbox om jag får fråga ?För att det är en T8 som levereras?