Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Pappavovve skrev:Lite bilder på nya slitvargen - trevlig helg alla Volvodiggare!!!
Jag såg en person nere i Ystads hamn som smög runt en likadan bil. Trodde han skulle stjäla bilen, och som han dräglade....
Du ser mig i bakgrunden på cykel. :-D :-D :-D
av stevvee
Pappavovve skrev:Lite bilder på nya slitvargen - trevlig helg alla Volvodiggare!!!
Är bilderna rättvisa för fälgen ?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Pappavovve
EbbevonVolvo skrev:
Jag såg en person nere i Ystads hamn som smög runt en likadan bil. Trodde han skulle stjäla bilen, och som han dräglade....
Du ser mig i bakgrunden på cykel. :-D :-D :-D
Hahaha, dreglar fortfarande...!

Sent from iPhone X using Tapatalk
av Pappavovve
stevvee skrev:

Jo, det tycker jag nog - hurså?

av stevvee
Pappavovve skrev:
stevvee skrev:

Jo, det tycker jag nog - hurså?

Har beställt dom som vinterhjul till bilen men tyckte inte att dom föll mig i smaken. Dom ser mer djupa ut på bygg din Volvo än vad dom gör på dina bilder Bild

av UnleashFusion
Byggdinvolvo färgerna är skit, färgerna stämmer nästan inte överrens med verkligheten. Färgerna visar väldigt ljust på byggdinvolvo men i verkligheten är det mörkare och tvärtom när det gäller från mörkt till ljus
Användarvisningsbild
av x74
Pappavovve skrev: lör 20 okt 2018, 14:49 Lite bilder på nya slitvargen - trevlig helg alla Volvodiggare!!!
Märkligt att volvo inte ger sig med skitdäcken från pirelli.
av Lockis
least skrev: mån 22 okt 2018, 10:45 Dåliga på vilket sätt? Dessa är väl vinterdäck?
Det ser ut som sommardäck.
Flertalet har haft problem med Pirelli på Volvo då dem sliter snett pga svaga däck väggar. Jag själv hade detta problemet på min nuvarande V60 MY17 och har bytt så alla 4 har numera Michellin då dessa har starkare däck väggar.

Fick även valet vid beställning av nya bilen vad jag ville ha för vinterdäck och då landade det på Nokian. Har för mig att volvo inte levererar 17" med Pirelli utan Michellin så där lyckades jag nog också undvika Pirelli.
av UnleashFusion
Dom fälgar som är på bilden är 18" sommarfälgar, går typ endast att få på inscription-utrustning. Själv har jag inte haft pirelli, däremot har jag haft Michelin och Nokian - måste säga att dom håller bra trots ålder(har inte bytt/fått slitna däck ännu trots 7 säsonger, snart vinterdäck(8 säsong) och har 6-7mm på sommardäck(Michelin) och 6mm Nokian
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]