Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lilja
Gjorde en rolig grej när jag jobbade på mercedes. Gjorde ofta nybilsleveranser och sånt och däribland ett stort antal nya ambulanser. Så efter varje leveransservice ingår provkörning för att se så allt fungerar. Så jag ut då och den vägen som går precis utanför där är en rätt stor väg genom industriområdena men dock en 50 väg. Låg väl kanske i 70 eller så på den vägen över ett backkrön. Precis över backkrönet står där en poliskontroll med laser och jag tänkte fan också för jag hann liksom inte sakta ner. Men polisen bara vinka till mig och stanna mig inte. Måste trott att det var en ambulans i tjänst haha. Så nu håller jag alltid (nästan) hastigheten :lol:
Användarvisningsbild
av fribbe_740
grammse skrev:
fribbe_740 skrev:fyfan vilka fjollor. klart fan man börnar om allmänheten kräver det!! annars är man ingen man! bara du och jag som fattar det sweeman :)
Om allmänheten ber dig köra bilen i sjön för att se om det flyter :!: Gör du då det oxå?? :wink: :wink:
njaaa.... :wink:
camaro69: sunkig volvo? detta forum handlar om endast volvobilar så gillar du inte volvo så va gör du här? :???:
Användarvisningsbild
av Pliind
han sa gammal sunkig, sunkig eller ej, vi älskar våra bilar, så man aldrig kan göra med en sprollans ny bil från fabriken, man tar hand om bilen så gott man kan, man reparerar den osv, med nyare bilar så lämnar man in skiten på verkstad för många tusen och får tillbaka den fungerandes, helt annan känsla, sen har inte alla råd att hålla sina bilar i toppskick, särskilt inte ens första bil!
Användarvisningsbild
av camaro69
fribbe_740 skrev:
grammse skrev:
fribbe_740 skrev:fyfan vilka fjollor. klart fan man börnar om allmänheten kräver det!! annars är man ingen man! bara du och jag som fattar det sweeman :)
Om allmänheten ber dig köra bilen i sjön för att se om det flyter :!: Gör du då det oxå?? :wink: :wink:
njaaa.... :wink:
camaro69: sunkig volvo? detta forum handlar om endast volvobilar så gillar du inte volvo så va gör du här? :???:
fribbe_740, du framstår som kraftigt överintelligent. :wink:

Din konsumtion av chokladmjölk måste vara enorm.

Vet du inte vad en sunkig Volvo är, så är det synd om dig.
Titta på ditt eget rostprojekt så har du svaret. :wink: :lol:

Jag gillar Volvo, men jag gillar inte din stil att kalla andra Forumskribenter för fjollor. Så är det någon som borde lämna Forumet, är det du som är oförskämd. :evil:

Du kanske kan träna upp din läskunnighet i andra trådar där det görs jämförelser med andra bilmärken. :wink:

Men hjulet har väl fortsatt att snurra, fast hamstern är död? :wink:
Användarvisningsbild
av fribbe_740
camaro69 skrev: fribbe_740, du framstår som kraftigt överintelligent. :wink:

Din konsumtion av chokladmjölk måste vara enorm.

Vet du inte vad en sunkig Volvo är, så är det synd om dig.
Titta på ditt eget rostprojekt så har du svaret. :wink: :lol:

Jag gillar Volvo, men jag gillar inte din stil att kalla andra Forumskribenter för fjollor. Så är det någon som borde lämna Forumet, är det du som är oförskämd. :evil:

Du kanske kan träna upp din läskunnighet i andra trådar där det görs jämförelser med andra bilmärken. :wink:

Men hjulet har väl fortsatt att snurra, fast hamstern är död? :wink:
jag kanske inte framstår som överintelligent nej, med tanke på att jag är en sjuttonåring på ett vuxenforum
fjollor menade jag itne på ett elakt vis, tycker bara det har blivit ett jävla liv för en börn där hans 240 pajja eller vad som nu hände. men eftersom du tog åt dig så ursäkta för vad jag sa
En ganska vanlig 245:as liv

Kul sommarresa! Jag antar bilen drog till sig en d[…]

Tråkigt med rosten, det är tyvärr […]

Generator laddar ej batteriet

IMG_9881.jpeg Köpte en lödkolv och l&o[…]

Noterat, tack!