Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
Huh, för några dagar sedan hade man tråkigt så man tog en sväng upp på leksands noret, tänkte att jag skulle ta en sväng förbi skolan och fick se grusplanen där jag en gång rev upp så jävla mycket grus med 240in så att jag nästan blev polisanmäld osv :lol: iallafall, nu var det inte skoltid och inga bilar i närheten så passa på att riva upp lite när gruset ändå vart blött (vill inte damma ner bilen :) ) iallfall, sen när jag skulle bege mig hem hur nöjd som helst ser jag en v70 som gasar på glatt så fort jag skymtades i hans backspegel, så jag tänkte äsch vafan hänger väll på han, så gasade på rejält, skulle svänga för att komma upp på bron, fick breställ (vart ju blött) men lyckades få kontrollen å gäsade upp till 80 för att visa v70in att min bil kan den också 8) väl på väg över bron så får man en liten pling i bakhuvudet om att polisen kanske är på väg just då ser man ett par blåljus komma mot mig från andra sidan bron, så vart bara för mig och herr v70 att bromsa in till 50 igen fort som fan :lol: snacka om att man skakade då! om detta ändå hänt 30 sekunder senare så hade det inte vart kul :P någon mer med en nära-polis upplevelse? :p
Användarvisningsbild
av camaro69
Du verkar vara en intelligent kille.

När ska du lära dig? (S)

:lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Och folk undrar varför försäkringspremier är så höga, och polisen så "sur"...
Användarvisningsbild
av Pliind
man är bara ung en gång (a)
Användarvisningsbild
av camaro69
Sweeman skrev:man är bara ung en gång (a)
Förvisso är det rätt.

Men måste man bära sig "korkat" åt, och sedan skylla på ungdomligt oförstånd?

Skärpning Sweenman :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag hade tur igår. Låg bakom en sölpotta som körde 45 på 50 väg :wink:
Men för en gång skull körde jag inte om och tur var det för 100 m längre fram stod länsman och gömde sig bakom ett träd med Lazern.
Alla har vi varit unga och busat lite på vägarna och utanför vägarna :wink:

Tror det var för några år sen på POWER MEET så fick en kille böta för han burna i kön. rätt åt han :lol: skylla på att bilen går illa på tomgång(v8 raggare) ger ej rätt till att burna. har han inte neutral eller koppling så han kan gasa i tomme?????
Han gick ut med det i tidningen oxå. snacka om dumförklara sig själv (S)
Användarvisningsbild
av Pliind
hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240 :P saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda :P eller finns det nått knep? (a)
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240 :P saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda :P eller finns det nått knep? (a)
kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
haha så när man ser folk osv som gör burnout tecknet så ska man gå ur bilen och hälla lite olja å sen burna? haha :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:haha så när man ser folk osv som gör burnout tecknet så ska man gå ur bilen och hälla lite olja å sen burna? haha :lol:
Japp :lol: ha en liten mini olje kanna och lossas kolla däckstrycket samtidigt som du duttar lite olja på marken :lol: :lol: :lol:

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]