- mån 20 aug 2007, 09:45
Fick min V50 II alldeles innan Midsommar, det är en 2.0 men Momentum paket ,solid svart.
Här är en lista på alla fel som ja har hittat på bilen (hittills!) :
Dålig Lack (Apelsinhud)
Regnar in höger fram och bak
A-stolpe skoning Höger sitter inte fast
Inredningen i bakluckan sitter inte fast (trasig)
Dålig passning Kofångare höger bak
Ljuset fel inställt (Försökte att få det fixat på 5 direkt utan att de lyckades)
Ingen ström till draget (det kostar ändå 800 spänna att besiktiga draget innan lev!)
Diesel värmaren ryker (var tvungen att hindra grannen från att ringa brandkåren, nästan...)
Klonkar i växellådan
vibrations ljud i inredningen
Jag skall ha ett samtal med Garanti ansvarig på Volvo, men jag vet inte riktigt vad jag skall begära!? jag tycker själv inte att bilen skulle lämnat fabriken och att de kan ta tillbaka den. så här många fel skall det inte vara på en premium bil!
Vad tycker ni?
Här är en lista på alla fel som ja har hittat på bilen (hittills!) :
Dålig Lack (Apelsinhud)
Regnar in höger fram och bak
A-stolpe skoning Höger sitter inte fast
Inredningen i bakluckan sitter inte fast (trasig)
Dålig passning Kofångare höger bak
Ljuset fel inställt (Försökte att få det fixat på 5 direkt utan att de lyckades)
Ingen ström till draget (det kostar ändå 800 spänna att besiktiga draget innan lev!)
Diesel värmaren ryker (var tvungen att hindra grannen från att ringa brandkåren, nästan...)
Klonkar i växellådan
vibrations ljud i inredningen
Jag skall ha ett samtal med Garanti ansvarig på Volvo, men jag vet inte riktigt vad jag skall begära!? jag tycker själv inte att bilen skulle lämnat fabriken och att de kan ta tillbaka den. så här många fel skall det inte vara på en premium bil!
Vad tycker ni?