- ons 09 maj 2018, 14:41
De tre största kommunerna tillsammans utgör runt 20% av Sveriges befolkning så stor del anser jag inte att det är, det var ungefär lika stor del av befolkningen som röstat på Sverige Demokraterna, och jag skulle inte sträcka mig till att det var en väldigt stor del som röstade på dem men vi är olika....Mina tre sista inbytes bilar har hamnat utanför dessa tre kommuner, dessutom har de varit manuella vilket absolut inte skulle gå att sälja enligt många , Jag har sagt det förut, Sverige är stort.
Jag tror inte att jag är ensam att inte vilja lägga 5-700 000 som inte uppfyller de krav som jag har till vardags även om jag vet att jag kan hyra en bil dessa slänger resor resor, i mittfall ett par resor om året på 110 mil. De flesta på detta forum klagar över att V90 har en liten tank, jag tror inte många är redo för att offra antalet mil mellan tandningar/laddningar. För egen del kan säkert nästa bil kan säkert bli en hybridbil, om det passar in i finanserna, den här gången blev T8 för dyr och dessutom erbjöd inte Volvo V90 CC med T8.
Det är aldrig för sent att ge upp!
-V70 2,5T AWD 2004 Såld
- V70 D5 AWD 2008 Såld
- XC60 D5 Polestar 2013 Såld
- V90 CC D5 AWD PRO 2017 Såld
- BMW X5 45e 2021