Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Micke_vb skrev:
*pettson* skrev:
Magren skrev:Light-on och en vinklad plåt med stabiliserinsstag på lysena är INTE samma sak. För övrigt så har jag en Light-On till V70 gamla karossen över...samt att jag behöver ett light-on till V70N men det kanske *pettson* kan sy ihop för en 5-hundring?
Har tillverkat motsvarande light on till xc70N.... inga problems. Du får stå ut med två stycken 8mm jack i grillen som endast syns om du har näsan emot..
MEN det går väl inte heller att tillverka av påståendet att döma... Vilken tur att den bilägaren är nöjd och vet att det går?
Pettson har fortfarande inte lärt sig läsa det som står skrivet utan fortsätter sitt nöje att vara halvt otrevlig med andra... :shock: undrar om han hade trasiga leksaker som barn.. :twisted:
Å andra sidan erbjöd jag en separat tråd till människor som känner sej trampade på.. kanske du skulle starta den?
I övrigt ger inte betong i sandlådan och en blå brandbil lyckliga människor i längden.
Användarvisningsbild
av Micke_vb
*pettson* skrev:
Micke_vb skrev:
*pettson* skrev: Har tillverkat motsvarande light on till xc70N.... inga problems. Du får stå ut med två stycken 8mm jack i grillen som endast syns om du har näsan emot..
MEN det går väl inte heller att tillverka av påståendet att döma... Vilken tur att den bilägaren är nöjd och vet att det går?
Pettson har fortfarande inte lärt sig läsa det som står skrivet utan fortsätter sitt nöje att vara halvt otrevlig med andra... :shock: undrar om han hade trasiga leksaker som barn.. :twisted:
Å andra sidan erbjöd jag en separat tråd till människor som känner sej trampade på.. kanske du skulle starta den?
I övrigt ger inte betong i sandlådan och en blå brandbil lyckliga människor i längden.
Enklast för alla måste ju ändå vara att man försöker läsa vad som står skrivet (=vad den som skriver egentligen kan mena) innan man häver ur sig en massa skit...

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]