- mån 13 aug 2007, 13:49
I övrigt ger inte betong i sandlådan och en blå brandbil lyckliga människor i längden.
Micke_vb skrev:Å andra sidan erbjöd jag en separat tråd till människor som känner sej trampade på.. kanske du skulle starta den?*pettson* skrev:Pettson har fortfarande inte lärt sig läsa det som står skrivet utan fortsätter sitt nöje att vara halvt otrevlig med andra... :shock: undrar om han hade trasiga leksaker som barn.. :twisted:Magren skrev:Light-on och en vinklad plåt med stabiliserinsstag på lysena är INTE samma sak. För övrigt så har jag en Light-On till V70 gamla karossen över...samt att jag behöver ett light-on till V70N men det kanske *pettson* kan sy ihop för en 5-hundring?Har tillverkat motsvarande light on till xc70N.... inga problems. Du får stå ut med två stycken 8mm jack i grillen som endast syns om du har näsan emot..
MEN det går väl inte heller att tillverka av påståendet att döma... Vilken tur att den bilägaren är nöjd och vet att det går?
I övrigt ger inte betong i sandlådan och en blå brandbil lyckliga människor i längden.