- mån 26 mar 2018, 20:40
Yes det är den vändbara som man även kan vika ut när ryggen bak fälls ned. Då täcker den hela ytan.
Killen i butiken rekommenderade den också.
Aha, ja.. Nä göra hål i konsollen fram är jag inte intresserad av.
Skulle visst vara lite pill att montera näten bak, men jag har hela påskhelgen på landet att spendera på det... :roll:
Perra83 skrev:Tack! Ja det är lika bra att fixa sakerna direkt, så slipper jag reta mig på dom... 8)fjohan82 skrev:Hämtat de nya däcken.Hahahahaha!!!!! Ja fy fan de där rollosarna och näten har jag aldrig haft monterat! Eller jag har inte ens fästen för dom eftersom jag beställde gallret när ja beställde bilen.
Tillverkade i och beställd från Tyskland, märkta 0118 vilket känns fräscht!
När jag lastde som bäst ruttnade jag på nätet mellan bagage och baksätet. Det gör sig bättre som trål efter båten... :roll:
Åkte direkt efteråt till ÅF och beställde lastgaller, vik/vändbar lastrumsmatta och nätfickorna.-)
Vändbar tygmatta alltså? Om det är det så är den svinbra! Nätfickorna är oxå bra. Du få även med ett att montera framme i bilen mot mittkonsolen. Det undvek jag. Tror man ska göra hål får det...
Däcken blir nog bra dom med. Emblemflytten blev perfekt :D mycket nytt nu!
Yes det är den vändbara som man även kan vika ut när ryggen bak fälls ned. Då täcker den hela ytan.
Killen i butiken rekommenderade den också.
Aha, ja.. Nä göra hål i konsollen fram är jag inte intresserad av.
Skulle visst vara lite pill att montera näten bak, men jag har hela påskhelgen på landet att spendera på det... :roll:
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...