- tis 31 jul 2007, 09:31
DÅ ser du vad man använt och vad det kostat. Tiden däremot är olika för alla.
Micke_vb skrev:naturligtvis tror du vad du vill.. samhället är fritt. Kanske skulle du kika i flera forum om vad dom använder för lösningar och vad det kostat..*pettson* skrev:Vet inte riktigt vad du menar... visst kostar de en slant men jag tror inte att du gör samma fäste på timman för under femhundringen... Sen fär du väl slå dig för bröstet och basunera ut att det gör du visst... men det spelar ingen roll eftersom jag inte kommer att tro på dig.. För min del så är detta avslutat nu, trådskaparen har fått svar och det är väl det som är meningen...Micke_vb skrev: Uppfattade kanske inte den ursprungliga frågan rätt...absolut och du känner till priset på dom med så.. varför inte tillbringa en timma och tillverka likadana till 1/4 av priset?Trodde det var själva fästet för X-ljusen. Självklart kan man handla kulleder och annat som behövs för stabiliseringen hos Mekonomen eller liknande, men du har fortfarande inte det extremt fina och funktionella lighton fästet för lamphusen. Har själv använt dessa till tre av mina bilar och jag tycker att det är det bästa på marknaden. Lätt att montera, lätt att demontera X-ljus för sommaren eller en tveksam parkering där man inte känner till vilka människor som stryker omkring. 8)
DÅ ser du vad man använt och vad det kostat. Tiden däremot är olika för alla.