- fre 26 jan 2018, 08:43
Ja, rutorna är ju inte riktigt anpassade efter dagens size på bilar. MEN du kan ju ALDRIG gardera dig för andras idioti om du nu inte parkerar i en helt isolerad ficka eller låter bilen stå hemma. Jag menar, tänk Ikeas parkeringar. Där har du många familje-rutor. Varenda gång jag är på Ikea så ser jag folk i mindre bilar som har knött in sig i en familjeruta bredvid en annan bil, dvs två bilar i en ruta - vilket inte riktigt är tanken med dessa rutor.
Så idioterna finns ju överallt hur jäkla stor ruta du än ställer dig i.
Ett annat exempel är på mitt gamla jobb där jag var hantverkare och vi hade begränsat med parkeringar vilket innebar att man vid ankomst fick rulla ut skåpbilen på gatan och sedan parkera privatbilen på den platsen under dagen. Stora platser, men likt förbannat var det alltid någon kollega som ställde sig på tok för nära. Vet inte hur många gånger jag fick flytta på skåpbil 1 eller 2, många gånger var jag bara less på situationen och klättrade in i min bil.
Så idioterna finns ju överallt hur jäkla stor ruta du än ställer dig i.
Ett annat exempel är på mitt gamla jobb där jag var hantverkare och vi hade begränsat med parkeringar vilket innebar att man vid ankomst fick rulla ut skåpbilen på gatan och sedan parkera privatbilen på den platsen under dagen. Stora platser, men likt förbannat var det alltid någon kollega som ställde sig på tok för nära. Vet inte hur många gånger jag fick flytta på skåpbil 1 eller 2, många gånger var jag bara less på situationen och klättrade in i min bil.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld