- lör 04 nov 2017, 21:45
#1209231
Hej igen.
Tackar gör infon från alla.
Har frågat runt på olika Volvo specifika företag, och fått sex olika svar från
Men nästan samma summa.. olja+filter+jobb är +-200kr från varandra.
I snitt kostar ett byte 2450kr.
Filter å olja skulle kosta ca 800kr toti att göra själv.
BDS, Mekonomen, Meca etc har jag inte kollat.
Kontrollpunkterna vore väldigt intressanta att veta, uppdateringarna vill man veta mer om, troligt vis
Mer snack än verksta. För som sagts innan, varför uppdateras något som inte är korrupt?
Sen kommer man till garantier som i vissa fall biltillverkaren fullständigt ignorerar OM inte kunden
Drar ärendet till rätten å längre för att få fixat.. titta på BMW å dess bilar med rasslande kamkjedjor..
Stämplarna från märkesverkstäder är inte värda bläcket p.g.a påföljderna som ett återkalland
Skulle kosta biltillverkarna.
Tackar gör infon från alla.
Har frågat runt på olika Volvo specifika företag, och fått sex olika svar från
Men nästan samma summa.. olja+filter+jobb är +-200kr från varandra.
I snitt kostar ett byte 2450kr.
Filter å olja skulle kosta ca 800kr toti att göra själv.
BDS, Mekonomen, Meca etc har jag inte kollat.
Kontrollpunkterna vore väldigt intressanta att veta, uppdateringarna vill man veta mer om, troligt vis
Mer snack än verksta. För som sagts innan, varför uppdateras något som inte är korrupt?
Sen kommer man till garantier som i vissa fall biltillverkaren fullständigt ignorerar OM inte kunden
Drar ärendet till rätten å längre för att få fixat.. titta på BMW å dess bilar med rasslande kamkjedjor..
Stämplarna från märkesverkstäder är inte värda bläcket p.g.a påföljderna som ett återkalland
Skulle kosta biltillverkarna.