Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

*dubbelpost
Spoiler »
Snälla säg att det där är säljarens bilhall och inte ditt garage?! :o
Användarvisningsbild
av SammeH
Spoiler »
Bilden är tagen när jag tog leverans av bilen. Så du kan vara lugn Bild

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
SammeH skrev:Bilden är tagen när jag tog leverans av bilen. Så du kan vara lugn Bild

Det såg jag med en gång. Så snyggt men bilen stod snett. Med den ordningen hade bilen stått perfekt och rakt. Eller hur? :wink:
Användarvisningsbild
av SammeH
EbbevonVolvo skrev:
SammeH skrev:Bilden är tagen när jag tog leverans av bilen. Så du kan vara lugn Bild

Det såg jag med en gång. Så snyggt men bilen stod snett. Med den ordningen hade bilen stått perfekt och rakt. Eller hur? :wink:
Jo det kan man tycka. Jag var sista ut för dagen att ta leverans, så dom gjorde väl någon specialare. Bild

Äh, hade jag haft ett såpass stort garage hade jag gärna ställt en så snygg bil på sniskan bara för att få lite "showroom-känsla" :D
grillchips skrev:Äh, hade jag haft ett såpass stort garage hade jag gärna ställt en så snygg bil på sniskan bara för att få lite "showroom-känsla" :D
Tänkte ente på de'. :lol: :lol:
av Cokeisit
Jag blev inget klokare på era svar men nu har jag bokat tid för Polestaroptimering ändå :D

@MarcusW , Minns inte hur det satt på en 2[…]

Vibration Volvo 940 automat.

Är bilen sänkt, alltså rejält[…]

snö

Jaha, så var vintern slut.... Idag nu 08:[…]

Hej! Jag har en volvo 244 GL från 1993 d&aum[…]