Då har du fått mer för pengen sa att säga.
Moderator: Moderatorer
absinthe skrev:Aktivera navigationen (tryck på NAV) med ett simkort instoppat eller anslut via blåtand. Då kan du testa i online versionen light, vad jag förstått finns inte alla funktioner men är bättre än en sugpropp i rutan :)Tack, ska prova.
Daniel73 skrev:Var på väg att göra samma tillägg till vad jag skrivit. :D Men kostnader blir det förstås även om Volvo inte gjort mjukvaran själva.andersuw skrev:Styckekostnaden för mjukvara är ju nästintill noll när den väl är på plats. Det betyder ju inte att det inte kostat något att utveckla den eller att underhålla den, t.ex. ifråga om kartuppdateringar. Så jag tycker inte det är orimligt att Volvo tar en del betalt trots att kostnaden för "installation" numera är så gott som obefintligt. Hur mycket det är rimligt att ta kan man som vanligt diskutera. :DTror ju inte att Volvo skapat mjukvaran själva.
Det kan mycket väl vara så att dom i sin tur betalar en mer eller mindre saftig summa per installation.
Mwi skrev:Blinkers eller navigator ??:-/Navigator är viktigare än blinkers,för vissa gäller alla bilar
Jag har även vart i kontakt med Phoenix gold […]
Skulle även (om möjligt) vilja ändr[…]