- sön 20 aug 2017, 20:08
Hej,
Hur fungerar belysningen i backspeglarna? Nu har det ju börjat bli mörkt, men jag har aldrig sett att de lyser ex när man öppnar dörren.
Sedan har har en fundering kring markbelysningen på dörrarna. På alla utom förardörren fungerar denna, men på förardörren är den död. Men jag tittade lite i mörkret i går och det verkar sitta ett glas i underkant av förardörren, men ingen belysning.
Kan någon bringa lite klarhet i detta vore jag tacksam :D
EDIT 1: V70 -14
EDIT 2: Nu förstår jag hur belysning under backspeglarna fungerar
Men det verkar som att lampan under dörren har försvunnit in i själva dörren. När man plockar bort den genomskinliga plastbiten (prismat) så ser man att det lyser långt där inne :D
Ska fixa en bild...
Hur fungerar belysningen i backspeglarna? Nu har det ju börjat bli mörkt, men jag har aldrig sett att de lyser ex när man öppnar dörren.
Sedan har har en fundering kring markbelysningen på dörrarna. På alla utom förardörren fungerar denna, men på förardörren är den död. Men jag tittade lite i mörkret i går och det verkar sitta ett glas i underkant av förardörren, men ingen belysning.
Kan någon bringa lite klarhet i detta vore jag tacksam :D
EDIT 1: V70 -14
EDIT 2: Nu förstår jag hur belysning under backspeglarna fungerar
Men det verkar som att lampan under dörren har försvunnit in i själva dörren. När man plockar bort den genomskinliga plastbiten (prismat) så ser man att det lyser långt där inne :D
Ska fixa en bild...
Senast redigerad av 1 trasker, redigerad totalt 0 gånger.
XC70 2.5T AWD Business MY04
V70 D4 AWD Momentum MY14
SÅLD - XC60 Drive Momentum MY10
SÅLD - V70 Drive Momentum MY 11
V70 D4 AWD Momentum MY14
SÅLD - XC60 Drive Momentum MY10
SÅLD - V70 Drive Momentum MY 11

- By Ingenjören