Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fluffen
:D :D :D
En husbil/buss med garage. :lol:
Användarvisningsbild
av Nicke73
Hehe "med garage" den var bra...

Skulle varit en c30 istället :) men den kanske e för hög.

/Nicke
Användarvisningsbild
av camaro69
Helt perfekt.

Något i min smak om man ska ut på campingsemester.

Begränsningen är tyvärr plånboken. :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
fribbe_740 skrev:hmm finns det tryckluft och svets i garaget eller bara hylsnyckelsats?
:D:D:D ///fribbe
En hylsnyckelsats från biltema medföljer utan extra kostnad. :lol:
Användarvisningsbild
av Sparkz
Måste bussen lyftas för att få ut MB'n därifrån? Ser ut så på andra bilden. På första bilden är framhjulet dolt bakom lite grönsaker...
av anp
Sparkz skrev:Måste bussen lyftas för att få ut MB'n därifrån? Ser ut så på andra bilden. På första bilden är framhjulet dolt bakom lite grönsaker...
Tittar du på tredje bilden, så är ju mercans tak ovanför bussens övre lucköppning. Även om man räknar bort höjdskillnaden i buss och plattformen mercan står på. Så bör bussen lyftas ytterligare en bit.
Frågan är hur plattformen skjuts ut i sidled. Den verkar ju stå platt på backen, så några stadiga hjul kan väl inte rymmas därunder?

Verkar vara en Newell coach, men hittar inga bilder eller något som beskriver hur "garaget" fungerar. Dålig sida i allmänhet vad gäller bilder tycker jag.
http://www.newellcoach.com/flash.html
Användarvisningsbild
av fribbe_740
tittar ni noga så ser ni att bussen står på pallar/pinnar som den antagligen lyft upp sig själva med samtidigt som garaget slickar marken med nåra millimeter. lär gå jättebra när det blir lite ojämnare.....
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]

Laddbox

Det fungerar utmärkt att ladda i ett "va[…]

Automater verkar generellt ha lägre dragvikt.[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]