- lör 13 maj 2017, 12:46
Hej!
Hoppas vald forumdel lämpar sig för mina frågor. Jag kommer inom relativt snar framtid köpa mig en volvo och jag har i detta nu huvudbry. Scannat forumet och blocket men skulle, om det finns någon som har lite goda tankar att dela med sig av vilja få ta del av dessa.
Jag skulle helt enkelt vilja ha lite hjälp med olika tankesätt. Jag önskar köpa en bil som ligger i prisintervallet 130-170 000:-
Valet står mellan de flesta av modellerna förutom v50 och c30 och jag skulle vilja göra ett köp som ger absolut mest bil för pengarna.
Krav på bilen är egentligen inte så många men är som följer;
Inte över 12000mil
Diesel och dieselvärmare
Något av de bättre ljudsystemen
Gärna VOC
Önskvärt med AWD men inget krav
Dragkrok
Minst d3
Önskvärt med R-design
Gärna modellår 13- och fram
Hur hade ni tänkt i frågan?
Mvh
Alex
Hoppas vald forumdel lämpar sig för mina frågor. Jag kommer inom relativt snar framtid köpa mig en volvo och jag har i detta nu huvudbry. Scannat forumet och blocket men skulle, om det finns någon som har lite goda tankar att dela med sig av vilja få ta del av dessa.
Jag skulle helt enkelt vilja ha lite hjälp med olika tankesätt. Jag önskar köpa en bil som ligger i prisintervallet 130-170 000:-
Valet står mellan de flesta av modellerna förutom v50 och c30 och jag skulle vilja göra ett köp som ger absolut mest bil för pengarna.
Krav på bilen är egentligen inte så många men är som följer;
Inte över 12000mil
Diesel och dieselvärmare
Något av de bättre ljudsystemen
Gärna VOC
Önskvärt med AWD men inget krav
Dragkrok
Minst d3
Önskvärt med R-design
Gärna modellår 13- och fram
Hur hade ni tänkt i frågan?
Mvh
Alex
Senast redigerad av 3 alex1234, redigerad totalt 0 gång.

- By XRay89