Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LOTEZ
Camaro:
DU ÄR GRYM

MARSON:
Din tönt lägg ner. Fick du sparken då du inte lyckades sälja bilar?

Och till tråd skaparen:
Bilen i fråga är för dyr.

Köp R´n som tippsas i svar 2 :lol:
/ Lotez
Användarvisningsbild
av camaro69
Mats GBG skrev:
camaro69 skrev:
Så Mats GBG. Jag förstår att du kopplat ur ABS:en, eftersom det är ett Anti Block System. Eller du kanske åker gammal 240 eller 740? Då slipper man ju moderna påfund.:wink:

:lol:
Den bilen jag kör med har ingen ABS nej (STi Type R). Den bilen jag åker med och som min sambo kör har ABS (V70 -01).
Det jag försökte säga är att jag vill bestämma själv, om jag vill ha det inkopplat eller ej. Därmed inte sagt att systemen är av ondo. Men jag vill bestämma själv.

Obeservera att jag anser att det är stor skillnad på att köra bil och att åka bil.

//Mats
Häftigt, intresseklubben antecknar.

Frihet är underbart. :wink:
av Mats GBG
camaro69 skrev:
Mats GBG skrev:
camaro69 skrev:
Så Mats GBG. Jag förstår att du kopplat ur ABS:en, eftersom det är ett Anti Block System. Eller du kanske åker gammal 240 eller 740? Då slipper man ju moderna påfund.:wink:

:lol:
Den bilen jag kör med har ingen ABS nej (STi Type R). Den bilen jag åker med och som min sambo kör har ABS (V70 -01).
Det jag försökte säga är att jag vill bestämma själv, om jag vill ha det inkopplat eller ej. Därmed inte sagt att systemen är av ondo. Men jag vill bestämma själv.

Obeservera att jag anser att det är stor skillnad på att köra bil och att åka bil.

//Mats
Häftigt, intresseklubben antecknar.

Frihet är underbart. :wink:
Gôtt o se att vi kommer ner på denhär nivån nu... *ironisk*

Slut på OT i denhär tråden för min del.

//Mats
Användarvisningsbild
av ritznet
Bilen har blivit såld.

Tråden följde ju inte topic direkt men men.

Tackar för lite hjälpen

Har skapat en ny tråd angående däck köp till xc70

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]