Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Xanthopteryx
Cokeisit skrev:
Elektrikern84 skrev:
Cokeisit skrev:Jag beställde en V90CC T5 den 28:e mars, leverans enligt Min Volvo v29. Enligt säljaren troligen en vecka tidigare :)
Beställde min V70 D4 Inscription nu den 30/3. Har ännu inte fått nån leverensvecka. Är det kortare lev tid på V90CC ??
Jag tror att säljaren sa att det är kortare lev tid på CC just nu. Sedan beror det nog på val av motor.

I mitt fall gick det snabbare eftersom de specade om en redan beställd lagerbil. Den första säljaren hos den konkurrerande handlaren sa att samma bil skulle levereras i september. Jag är glad att jag kollade med en till handlare innan jag beställde :)
Jag fick den möjlighetn också men ville ha en 2018 och då skulle det blivit 2017.
av Elektrikern84
Jag tror att säljaren sa att det är kortare lev tid på CC just nu. Sedan beror det nog på val av motor.

I mitt fall gick det snabbare eftersom de specade om en redan beställd lagerbil. Den första säljaren hos den konkurrerande handlaren sa att samma bil skulle levereras i september. Jag är glad att jag kollade med en till handlare innan jag beställde :)[/quote]

Jag fick den möjlighetn också men ville ha en 2018 och då skulle det blivit 2017.[/quote]

Ja det är väl bara å vänta. Men fattar inte varför jag inte fått besked på "min vovo" ännu???
av Cokeisit
Xanthopteryx skrev: Jag fick den möjlighetn också men ville ha en 2018 och då skulle det blivit 2017.
Min blir en MY18, tillverkas ett par veckor efter bytet av modellår.
Användarvisningsbild
av Wibe
Elektrikern84 skrev:Man blir rätt irriterad. Beställde 30/3 å har ännu inte fått nåt prel datum :-(
Ja det är trist. Kan lugna dig med att det tog mig ca 1 mån innan den dök upp

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Elektrikern84
Wibe skrev:
Elektrikern84 skrev:Man blir rätt irriterad. Beställde 30/3 å har ännu inte fått nåt prel datum :-(

J det verkar va olika för alla. Vissa får hyfsat snabbt och andra långsammare. Får se när det kommer ;-)
av Vonschneider
Min beställda V90 D4 blev lite tidigarelagd igår. Gick från leveransvecka 21 till 19. Endast 3 veckor kvar nu!
Dock fortfarande markerad som orderlagd.
av Elektrikern84
Elektrikern84 skrev:
Wibe skrev:

J det verkar va olika för alla. Vissa får hyfsat snabbt och andra långsammare. Får se när det kommer ;-)

Jo det är väl så
Användarvisningsbild
av Hanzon
Minvolvo uppdateringar släpar. Min gick från "Orderlagd" till "På väg till Volvohandlare" på mindre än en timme nu i förmiddags. Leverans V.17:-)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 100
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har hämtat u[…]

Carplay trådlöst?

Med tanke på att trådlös CarPlay […]

Verkar som det bara finns en kung :-) Då bli[…]