Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Frrla
Obessiktigad plast ena bakrutan, generator behövs ny. Går nog genom en bess till sen är de kört antar jag då fjädertonen bak är fusklagade och långt gångna.

Själv säger ja 500kr men vad säger ni? Och vad får man om man fixar den genom bilprovningen?

EDIT: Asså den här nya (äldre än min förra) telefonen är ju helt förstörd att skriva någonting på :evil:
Senast redigerad av 1 Frrla, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av lennarte
Den verkar vara t.o.m i sämre skick än min när jag hämtade den och då behövde jag inte betala något, bara jag tog den med mig. :roll:
Användarvisningsbild
av Derank
Hade isen legat kvar hade jag gett dig en hundring så hade jag kunnat kört med den på isbanan tills den rasat.
Användarvisningsbild
av Nexus
Derank skrev:skroten betalar inte en ettöring.
Beror helt på vilken skrot man kontaktar. Vi har minst 4 skrotar i e-tuna som betalar 700 och uppåt. Fick 800 för en ford ka som fick spanska flaggan på bes. De hämtade den på plats oxå :-)-)
Användarvisningsbild
av Derank
ja, verkar vara nåt unikt där nere i e-tuna och skrotarna, övre dalälven har man inte fått en ettöring de senaste 10-15åren el när det nu var de höjde skrotpremien till 4k och pengarna tog slut för gott på en vecka.

Det är ju bara titta allt skit som står övrallt, övergett.För 2 år släpade vi/jag upp tio bilar från en parkering på en parkering vid en närbutik där jag bor, kommun vägrade hämta skiten så vi släpade upp dom och placerade ut dom på busshållplatser/trottoarer och gångvägar ...tog en vecka sedan var alla borta. Skiten hade stått där i 2år.

Limp home ger garanterat felkod. Den beror på[…]

De gick smärtfritt så nu får den […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]

Hej! Vilken olja är det till bakaxeln på[…]