- mån 20 mar 2017, 20:24
Nu när du skrev det så visst har jag skrivit under. Bara bita i det sura äpplet då och vara glad.
Moderator: Moderatorer
SBergdahl skrev:Du kan ju alltid maila den som äger bilfiman i fråga och berätta om det dåliga bemötande och den dåliga attityd du som kund upplevt. Jag menar, hur stor är chansen att du går just dit igen?Ja jag överväger att åka till annan ort men ändå Volvoverkstad.
S80_140HK skrev:Var till Bilia och visade upp bilen och det var inga konstigheter eller diskussion, Volvo står för hela kalaset.Visst ,men din Verkstad (Bilia) måste veta processen. Från början räckte det med att meddela Volvo, Sen stramade man upp det och det krävdes att verkstaden hade bildbevis. Sen stramades det upp ytterligare så nu krävs rörliga bilder / film som visar när vattnet rinner in för att Volvo ska ta det på goodwill.-)
apersson850 skrev:När jag fick min ruta bytt hösten 2016 var det på bildnivån. Jag hällde vatten på taket vid rutkanten och fotograferade dropparna på golv och säte, samt vattnet på insidan av rutan.Men 2017 duger inte detta. Detta måste filmas av verkstaden så man inte stänkt på vatten för hand.
Vi har 100 mil enkel väg till vår somm[…]