Moderator: Moderatorer

dieselputte skrev: Kolla om Dekra finns i närheten, jag betalade 359kr och fick automatiskt en 3 månaders gratis assistans + försäkring mot fel , ska spinna vidare på den.
Nu när du säger det, så finns det faktiskt en Dekra inom samma avstånd faktiskt. Har däremot hört lite gott och blandat om det stället, men det kan väl vara kul att prova något nytt ibland kanske. :D
Sådär. Bokade tid för däckskifte också. 27 mars blir det av.
Tog lite längre fram (fanns tider redan imorgon) för att ändå hinna känna av eventuella väderväxlingar framöver och bilen kan stå om så behövs. Äntligen sommarpuckar! :lol:
grillchips skrev:Sådär. Bokade tid för däckskifte också. 27 mars blir det av.
Tog lite längre fram (fanns tider redan imorgon) för att ändå hinna känna av eventuella väderväxlingar framöver och bilen kan stå om så behövs. Äntligen sommarpuckar! Bild
Det är alltså ditt fel!!! ;) (Edit: Bilden innehåller lite alternativ fakta.) ;)
stockholm.jpg
stockholm.jpg (150.88 KiB) Visad 5933 gånger
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
Hahaha fyfan! Förlåt! :oops: :lol:
Nåja, med framförhållningen så hinner jag ju också omboka.. ;)
Hehe.. Jag kunde inte hålla mig.. det kan vara så att bilden ovan innehåller lite alternativ fakta.. eventuellt lite blandat från Kiruna och Sundsvall..
grillchips skrev:
dieselputte skrev: Kolla om Dekra finns i närheten, jag betalade 359kr och fick automatiskt en 3 månaders gratis assistans + försäkring mot fel , ska spinna vidare på den.
Nu när du säger det, så finns det faktiskt en Dekra inom samma avstånd faktiskt. Har däremot hört lite gott och blandat om det stället, men det kan väl vara kul att prova något nytt ibland kanske. :D
Första gången jag besökte Dekra i Hudiksvall, de var snällare än jultomten :mrgreen:
joel80 skrev:Hehe.. Jag kunde inte hålla mig.. det kan vara så att bilden ovan innehåller lite alternativ fakta.. eventuellt lite blandat från Kiruna och Sundsvall..
Skrämmas sådär! :D
Nåja, ska ju tvätta bilen inför besiktningen också så jag riskerar fortfarande dåligt väder. :D
:D Hehe..

Själv har jag bokat tid den 3:e April.. Så börjar hålla lite koll nu på vädret kommande veckor. :)
  • 1
  • 714
  • 715
  • 716
  • 717
  • 718
  • 1912
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]