Moderator: Moderatorer

Bokade tid för byte till sommardäck på leasingbilen... första veckan i april känns bra. :)
bara 3 veckor dit...

Den andra byter jag själv på när det känns lämpligt.. d.v.s när det slutat vara minusgrader på mornar/kvällar.. :D
Tänkte boka besiktningstid, svor över att de vill ha 445 jävla spänn och stängde sajten. Det är nog... 3e gången jag gör detta. Gott om tider fanns det iaf så det är nog inga problem att boka en tid sista dagen. :lol:
grillchips skrev:Tänkte boka besiktningstid, svor över att de vill ha 445 jävla spänn och stängde sajten. Det är nog... 3e gången jag gör detta. Gott om tider fanns det iaf så det är nog inga problem att boka en tid sista dagen. :lol:
Vad är det för station?! Bilprovningen har tider för 350-370 spänn...
fjohan82 skrev: Vad är det för station?! Bilprovningen har tider för 350-370 spänn...
Carspect. De har från 395kr men sådana "röda" tider verkar inte finnas överhuvudtaget just nu.
Tre anledningar till att jag brukar åka dit:
1: De kommer ihåg mig varje år av någon märklig anledning. "Åh, du med den blåa Volvon! Har du gjort något nytt med den?" Det blir lite roligare besök på så sätt.
2: De gånger jag varit på Bilprovningen så har jag alltid fått riktiga surpittar till besiktningsmän. Exempelvis när man ber de att vara försiktiga med fälgar etc, så får man bara ett irriterat suck och stön tillbaka (om ens det). Första gången blev jag dessutom idiotförklarad på plats eftersom jag aldrig motionerat den demonterbara dragkroken, då hade jag inte ens ägt bilen i ett år. Det kanske är sånt man ska veta, men jag gjorde det inte vid tillfället.
3: Stationen ligger.... 400m hemifrån. Så det är egentligen den största anledningen.
Bokat tid för byte till sommardäck. 3 April får jag se mina sommarfälgar för första gången. Ymir 18" Diamond cut Black.
De ser fina ut på "bygg volvo", hoppas de är lika fina i verkligheten.
grillchips skrev:Tänkte boka besiktningstid, svor över att de vill ha 445 jävla spänn och stängde sajten. Det är nog... 3e gången jag gör detta. Gott om tider fanns det iaf så det är nog inga problem att boka en tid sista dagen. :lol:
Kolla om Dekra finns i närheten, jag betalade 359kr och fick automatiskt en 3 månaders gratis assistans + försäkring mot fel , ska spinna vidare på den.
  • 1
  • 713
  • 714
  • 715
  • 716
  • 717
  • 1912

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5