- fre 06 jul 2007, 19:23
Detta blir bara bättre och bättre som det verkar nu :lol: Hur ser det ut med laddningen av batteriet nu då? Om jag skruvar ur batteriet då går det naturligtvis inte att låsa bilen, det förstår till och med jag
Men hur blir det om jag laddar där man ger starthjälpen, går det att låsa bilen då med motorhuven öppen? Eller kommer larmet att börja tjuta? Är nämligen så att jag står i en carport där det står en hel massa andra bilar och det är inte så att jag ser bilen därifrån jag bor. Vet inte om jag vågar låta bilen stå olåst en hel natt.
Det enda jag har haft igång när jag har haft problemet med batteriet är en DVD, en liten skärm, ett basrör och sedan stereon då naturligtvis. Det kan väl ändå inte räknas som att hela bilen är full med multimedia va? 8)
Vet inte om det sitter någon slitagevarnare på min modell. Men det tvivlar jag också på.

Det enda jag har haft igång när jag har haft problemet med batteriet är en DVD, en liten skärm, ett basrör och sedan stereon då naturligtvis. Det kan väl ändå inte räknas som att hela bilen är full med multimedia va? 8)
Vet inte om det sitter någon slitagevarnare på min modell. Men det tvivlar jag också på.
Tacksam för all hjälp