Moderator: Moderatorer
White skrev:Jahapp! Börjar närma sig vår och påställning, bara två månader kvar nu räknar jag med. Har gjort vad som skulle göras i vinter, tillDet är väl bara att ställa på den nu?
sommaren blir det som sagt proffstoning av skuffen samt ett kamremsbyte. Annars har jag inget vad jag vet på agendan för
kommande säsong mer än att njuta av bilen.
White skrev:Nej skulle aldrig falla mig in att ta ut den under saltsäsongen. :)Är man en familj så är det ju rätt så skönt att ha två bilar. Bara en sån där sak som att man ska köra barnen till skolan t.ex. och den ena inte startar. :)
Ställer av vinterbilen, men V70:in är frugans året runt brukis.
White skrev:Köpte ett par grejer till motorrummet från fordolsdelen.se. Det var en huvspärr och klämma till servoslangerna.Tycker varken huvspärr eller klämma såg ut att vara i behov av utbyte... :???:
Bonden1989 skrev:Peppar, peppar så har dom inte strejkat ännu. :DWhite skrev:Nej skulle aldrig falla mig in att ta ut den under saltsäsongen. :)Är man en familj så är det ju rätt så skönt att ha två bilar. Bara en sån där sak som att man ska köra barnen till skolan t.ex. och den ena inte startar. :)
Ställer av vinterbilen, men V70:in är frugans året runt brukis.
Fast det scenariot är väl inte troligt hos dig? Dina bilar startar jämnt!![]()
White skrev:Köpte ett par grejer till motorrummet från fordolsdelen.se. Det var en huvspärr och klämma till servoslangerna.Tycker varken huvspärr eller klämma såg ut att vara i behov av utbyte... :???:
DayDreamer skrev:Dom där hade säkert Biltema för bråkdelen av prisetHehe! Det tvivlar jag på att dom skulle haft.fast då kanske man riskerar att få motorhuven i vindrutan sen när man kör :|
Jaha, det är en större modell ser jag.[…]