Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Jahapp! Börjar närma sig vår och påställning, bara två månader kvar nu räknar jag med. Har gjort vad som skulle göras i vinter, till
sommaren blir det som sagt proffstoning av skuffen samt ett kamremsbyte. Annars har jag inget vad jag vet på agendan för
kommande säsong mer än att njuta av bilen.
Det är väl bara att ställa på den nu? :wink:
För ni har väl antagligen haft lika mycket vinter i Skåne som vi har haft på Öland... Tydligen så har vi inte ens haft metrologiskt vinter än. :roll:
Iofs så har de ju saltat lite, så det är kanske dumt... :wink:

Ställer du av de andra bilarna på sommaren och bara kör med den vite eller?
White skrev:Nej skulle aldrig falla mig in att ta ut den under saltsäsongen. :)

Ställer av vinterbilen, men V70:in är frugans året runt brukis.
Är man en familj så är det ju rätt så skönt att ha två bilar. Bara en sån där sak som att man ska köra barnen till skolan t.ex. och den ena inte startar. :)
Fast det scenariot är väl inte troligt hos dig? Dina bilar startar jämnt! :wink:
White skrev:Köpte ett par grejer till motorrummet från fordolsdelen.se. Det var en huvspärr och klämma till servoslangerna.
Tycker varken huvspärr eller klämma såg ut att vara i behov av utbyte... :???:
Bonden1989 skrev:
White skrev:Nej skulle aldrig falla mig in att ta ut den under saltsäsongen. :)

Ställer av vinterbilen, men V70:in är frugans året runt brukis.
Är man en familj så är det ju rätt så skönt att ha två bilar. Bara en sån där sak som att man ska köra barnen till skolan t.ex. och den ena inte startar. :)
Fast det scenariot är väl inte troligt hos dig? Dina bilar startar jämnt! :wink:
White skrev:Köpte ett par grejer till motorrummet från fordolsdelen.se. Det var en huvspärr och klämma till servoslangerna.
Tycker varken huvspärr eller klämma såg ut att vara i behov av utbyte... :???:
Peppar, peppar så har dom inte strejkat ännu. :D

Jodå, blev bättre med det nya. :wink:
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 291
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]