- lör 11 feb 2017, 14:11
Är på väg att ev. beställa en ny XC 60 Classic (sista beställningsdag på måndag) men kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Summum eller R-Design.
Grejen är den att jag skulle köpa R-Design direkt om inte det var för att jag är osäker på hur hård den är i chassiet.
R= mycket snyggare tycker jag och skönare stolar.
Finns ingen jag kan prova innan måndag för att avgöra hur hård R-D är.
Hade en Bmw E39 med sportpaket för några år sedan och tyckte att den blev jobbig hård vid vardagskörning. Typ fartgupp i villaområdet och stadskörning osv. Men fin på landsväg.
Men det betyder ju inte XC60 är lika hård.
Nån som vet och kan skriva några rader hur de olika bilarna känns vore det kanon. För nu är det bråttom för måndag är som sagt sista beställningsdag.
Mvh.
Grejen är den att jag skulle köpa R-Design direkt om inte det var för att jag är osäker på hur hård den är i chassiet.
R= mycket snyggare tycker jag och skönare stolar.
Finns ingen jag kan prova innan måndag för att avgöra hur hård R-D är.
Hade en Bmw E39 med sportpaket för några år sedan och tyckte att den blev jobbig hård vid vardagskörning. Typ fartgupp i villaområdet och stadskörning osv. Men fin på landsväg.
Men det betyder ju inte XC60 är lika hård.
Nån som vet och kan skriva några rader hur de olika bilarna känns vore det kanon. För nu är det bråttom för måndag är som sagt sista beställningsdag.
Mvh.
Kör: XC60 T5 2020
Har kört XC60 T5 2019
Har kört XC60 D4 classic 2017
Har kört XC60 T5 2019
Har kört XC60 D4 classic 2017