Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jcartel
FXC skrev:Igår kväll visade ju min lev vecka 33 - nu på morgonen visar den vecka 27...kanske ni andra också fått kortare lev tider? Vet dock inte hur mycket man kan lita på tiderna...
Det kan fluktuera en hel del precis i början. Efter några veckor så bör leveransvecka ligga mer stabilt.
Användarvisningsbild
av jcartel
ersj skrev:
ersj skrev:Beställde 27/1 och har precis fått V34 som leverans. V90 D3e Business.
Jag hade fått längre leveranstid nu på morgonen, V37. Det är 8 månaders leveranstid. Säljaren sa Juni ungefär när jag skrev på. Kan man anulera ordern eller byta till exempelvis en V60 utan att åka på någon avgift?
Nej säljaren har rätt att ta ut en avgift vi avbeställning. Står i kontraktet.
av Alexander
Ni som har beställt V90 med 12,3" förardisplay, får ni upp det på bild när ni tittar på Min Volvo?
Jag får upp en bild på 8" nämligen...
Under extrautrustning står det: Digitalt kombiinstrument

Beräknad leveransvecka: 24
av Malmoo
Då slog äntligen min om till byggd. Exakt när det slog om till 2 veckor till leverans.

Nu får vi hoppas att transport och extramontering hos handlaren löper smärtfritt. :)

S90 t5a beställd oktober
Användarvisningsbild
av jcartel
Malmoo skrev:Då slog äntligen min om till byggd. Exakt när det slog om till 2 veckor till leverans.

Nu får vi hoppas att transport och extramontering hos handlaren löper smärtfritt. :)

S90 t5a beställd oktober
Grattis :)
Jägersro?
av kallo
Alexander skrev:Ni som har beställt V90 med 12,3" förardisplay, får ni upp det på bild när ni tittar på Min Volvo?

Nej jag får inte heller upp det på bild. Men som du säger är det specificerat under extrautrustningen.
av Malmoo
jcartel skrev:
Malmoo skrev:Då slog äntligen min om till byggd. Exakt när det slog om till 2 veckor till leverans.

S90 t5a beställd oktober
Grattis :)
Jägersro?

Jupp, det stämmer. Ska bli trevligt.
av Göranson
kallo skrev:
Alexander skrev:Ni som har beställt V90 med 12,3" förardisplay, får ni upp det på bild när ni tittar på Min Volvo?

Nej jag får inte heller upp det på bild. Men som du säger är det specificerat under extrautrustningen.
Jag får upp 12,3" displayen på bild, kan det vara så att den kommer upp om man har Inscription där det är standard?
Användarvisningsbild
av brombel123
Nu har jag fått preliminärt leveransdatum vecka 26... V90 D4 momentum, bilen beställd 2017-01-30. 19 veckor kvar, det är inte så farligt' :D
Jag undrar att ändra beställning mot D3 miljö, undrar bara hur kan det påverka min leveransdatum?! :roll:
av Mellvid
Beställde min V90 t8 r-design 12'e jan och har leverans v27, dvs första veckan i Juli enligt "minvolvo".

[edit] Även bilderna efter min spec ändrades i "minvolvo" efter att levtiden hade uppdaterats, typ tonade rutor osv.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 100

Hej. Kan man byta hela mätarpanelen utan att […]

Hybriderna har som StefanN skriver inbyggda skydd […]

Inte en chans. Ända gången det är […]

OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad S[…]