- ons 08 feb 2017, 11:14
Hej!
Jag har beställt en Volvo XC60 D4 AWD Classic Summum och tänkte höra lite vad ni tycker om att jag beställt en utgående modell, man är ju nöjd med beställningen men samtidigt undrar jag om jag skulle beställt en bil som inte är utgående istället. Jag börjar med info och pris om bilen:
Bilen innehåller som sagt SUMMUM paket. Men jag har även lagt till följande:
Paket:
- Automat
- Klimatpaket VOC XC/S/V60: Programbar bränslevärmare, Baksätesvärme, Volvo on Call, Rattvärme
- Lastpaket XC60: Akustik rutor, Bärkassehållare i lastutr, Baklucka elmanövrerad, Mörkt tonade rutor 5 st
- Teknikpaket Pro XC60: Navigation, Panoramaglastak, Parkeringskamera bak, Parkeringssensor fram/bak
- Rich Java Metallic 712
- Sommardäck: Aluhjul Tucan Silver 18" (standard)
- Vinterdäck: Nokian NODA 235/60R18 H8S LEDA
- Dekorinlägg Linear Walnut
- Läderstol Sport Beige G31T
- Lastrumsmatta formgjuten plast
- Skålade gummimattor Soft Beige
Priset för allt detta blev 362 483 kr efter rabatt.
Vad tycker ni om köpet vad det gäller både pris och att köpa en utgående modell? Tack alla!
/GH
Jag har beställt en Volvo XC60 D4 AWD Classic Summum och tänkte höra lite vad ni tycker om att jag beställt en utgående modell, man är ju nöjd med beställningen men samtidigt undrar jag om jag skulle beställt en bil som inte är utgående istället. Jag börjar med info och pris om bilen:
Bilen innehåller som sagt SUMMUM paket. Men jag har även lagt till följande:
Paket:
- Automat
- Klimatpaket VOC XC/S/V60: Programbar bränslevärmare, Baksätesvärme, Volvo on Call, Rattvärme
- Lastpaket XC60: Akustik rutor, Bärkassehållare i lastutr, Baklucka elmanövrerad, Mörkt tonade rutor 5 st
- Teknikpaket Pro XC60: Navigation, Panoramaglastak, Parkeringskamera bak, Parkeringssensor fram/bak
- Rich Java Metallic 712
- Sommardäck: Aluhjul Tucan Silver 18" (standard)
- Vinterdäck: Nokian NODA 235/60R18 H8S LEDA
- Dekorinlägg Linear Walnut
- Läderstol Sport Beige G31T
- Lastrumsmatta formgjuten plast
- Skålade gummimattor Soft Beige
Priset för allt detta blev 362 483 kr efter rabatt.
Vad tycker ni om köpet vad det gäller både pris och att köpa en utgående modell? Tack alla!
/GH
Senast redigerad av 1 Geoham, redigerad totalt 0 gånger.
- By Sixten63