- lör 21 jan 2017, 11:57
#1142617
Ja jag har läst mycket gott om just A-kammen! Verkar ge ett väldigt brett register på B230FK/FT maskinerna, och det är precis det
jag är ute efter. :D
Har inte provat några andra kammar så länge jag kört turbo, men i min ungdom när jag körde sugmotor har jag testat det mesta i
kamväg.
Just VX blev helt klart en favorit för mig (alltså INTE VX3). Tillsammans med 531 topp, extraktorrör, 2,5" fullflödes och lättat svänghjul
blev B230E riktigt go att köra. Problemet var att man fick ta upp hål till spridarna i toppen. Köpte detta "trimpaket" till en 240GLT jag
hade i början på -90 talet. :)
jag är ute efter. :D
Har inte provat några andra kammar så länge jag kört turbo, men i min ungdom när jag körde sugmotor har jag testat det mesta i
kamväg.
Just VX blev helt klart en favorit för mig (alltså INTE VX3). Tillsammans med 531 topp, extraktorrör, 2,5" fullflödes och lättat svänghjul
blev B230E riktigt go att köra. Problemet var att man fick ta upp hål till spridarna i toppen. Köpte detta "trimpaket" till en 240GLT jag
hade i början på -90 talet. :)