- fre 27 jan 2017, 09:27
JanneP77 skrev:Collin har alltid sågat VOLVO såvitt jag kan minnas. Collin måste skoja kring chassit. Eller så bor han på en annan planet. XC70 har ju världens sämsta chassi! Av alla de V70II-karosser jag haft har XC70 det klart sämsta chassit. På gränsen till farligt. Kränger och gungar och trots att det är för mjukt så sväljer det inte ojämnheter. En V90 jag körde nyligen svalde ojämnheter bättre.perhall skrev:Har inte Aftonbladet Plus men det annonseras att Collin ska ha sågat V90 CC rejält där - vet någon vad han menar...?Collins vanliga dravel! Han använder väldigt hårda och krassa ordalag (som vanligt) när han sågar chassit som inte är exakt som på XC70... Lite underligt när de flesta andra som provkört (Teknikens Värld, Vi Bilägare m fl) inte har den åsikten om chassit... Hårdare än XC70 men ändå bra. Collin är nog bara bitter för att han inte får gunga runt i nån ny XC70 mer. :)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson