Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hanzon
XC90 T8 beställd förra veckan. Idag fick jag preliminär leveransdatum V.18.
av Mingojogin
Hanzon skrev:XC90 T8 beställd förra veckan. Idag fick jag preliminär leveransdatum V.18.
Och här ligger jag kvar på v.21 med min D5 Inscription beställd i december..
av kmi
Gnäll inte :) ligger på vecka 22 beställd i nov.
Mingojogin skrev:
Hanzon skrev:XC90 T8 beställd förra veckan. Idag fick jag preliminär leveransdatum V.18.
Och här ligger jag kvar på v.21 med min D5 Inscription beställd i december..
Användarvisningsbild
av mgmannen
Beställde en D3 AWD i december, har inte fått något preliminärt datum än. Enligt min säljare är det pga att jag får en modellår 2018 och dessa är inte planerade än... *suck*
av kmi
Tror jag ligger i skarven mellan 2017 och 2018.
Minvolvo blev senast uppdaterad 5 dec.
mgmannen skrev:Beställde en D3 AWD i december, har inte fått något preliminärt datum än. Enligt min säljare är det pga att jag får en modellår 2018 och dessa är inte planerade än... *suck*
av JohanGBG
Beställde en V90 T5 i september, leverans v.8...Jag undrar hur de planerar produktionen, och vad som gör att saker går snabbt/långsamt
Användarvisningsbild
av jcartel
Ni som fått er bil, hur lång tid före er planerade leveransvecka slog bilen om till byggd i Min Volvo?
Och när skedde den verkliga leveransen i förhållande till den beräknade?

4 veckor kvar nu :P
av dfa
jcartel skrev:Ni som fått er bil, hur lång tid före er planerade leveransvecka slog bilen om till byggd i Min Volvo?
Och när skedde den verkliga leveransen i förhållande till den beräknade?

4 veckor kvar nu :P
Härligt, nu är det nära :)

Min bygges dagen efter (eller om det var samma dag?) som MinVolvo ändrat till att visa att det var 3 veckor kvar. Sedan slog den om till "byggd i torslanda" en dag efter och ytterligare någon dag senare slog den om till "på väg till ÅF". Efter att jag bokat leverans visades även denna dag och klockslag på MinVolvo.
Lite intressant är att reg. nummer inte uppdateras på MinVolvo förän bilen levererats ( satt i trafik )
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 100
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT