- sön 22 jan 2017, 11:33
Den ser ju lite bättre ut i silverfärgen om dessa bilder verkligen visar produktionsbilen.
Moderator: Moderatorer
KrilleW skrev:Mycket bra talat, instämmer helt med KrilleW, samma slutsats som jag drog!pelleplutt skrev:KrilleW, ångrar du att du köpte XC60 Classic nu när du sett den nya XC60? Stämmer det som skrivits om att den är mindre "SUVig", sportigare och tilltalar en annan publik?
Nä, jag ångrar absolut ingenting. Att nya XC60 skulle bli en modernare bil med influenser från nya 90-serien var ingen direkt överaskning när jag beställde min XC60 Classic. Jag resonerade på det sättet att nuvarande XC60 är en bevisat bra bil där alla barnsjukdomar är borttrollade. Man vet vad som är bra - respektive dåligt med den. Och den är oerhört generöst prissatt så som den är idag.
Den nya kommer bli avsevärt mycket dyrare. Min högst personliga gissning är att den kommer ligga på samma nivå som V90. Den kommer dras med barnsjukdomar, ha lång leveranstid etc. Etc. Om tre år kanske den kan vara en kandidat om det inte dykt upp något annat kul innan dess.
Geoham skrev:Hur tror ni leveranstiderna kommer se ut?Kan ju bara hoppas att man lärt sig något från introduktionen av XC90 och S/V90...
En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]