Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rojo8515
Den ser ju lite bättre ut i silverfärgen om dessa bilder verkligen visar produktionsbilen.

Användarvisningsbild
av Derank
Jag hoppas verkligen på något helt annat både fram och bak.

Jag tycker bullfronten går åt Q5 hålllet och det utseende gillar jag inte alls.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Finns det något som skulle styrka att ex den röda bilen i videon är en rendering lik den riktiga produkten?
Fattar inte att de klipper in XC90 interiör överhuvudtaget när vi i stort sett redan vet att den inte kommer se ut så.
av Lövet
Fäst ingen vikt vid den där videon. Det är ju bara rena gissningar i photoshop. Bakpartiet på den röda ser fullständigt bedrövligt ut, jag äter upp en imaginär hatt om slutprodukten ser ut så ;)
av Uljung
KrilleW skrev:
pelleplutt skrev:KrilleW, ångrar du att du köpte XC60 Classic nu när du sett den nya XC60? Stämmer det som skrivits om att den är mindre "SUVig", sportigare och tilltalar en annan publik?

Nä, jag ångrar absolut ingenting. Att nya XC60 skulle bli en modernare bil med influenser från nya 90-serien var ingen direkt överaskning när jag beställde min XC60 Classic. Jag resonerade på det sättet att nuvarande XC60 är en bevisat bra bil där alla barnsjukdomar är borttrollade. Man vet vad som är bra - respektive dåligt med den. Och den är oerhört generöst prissatt så som den är idag.

Den nya kommer bli avsevärt mycket dyrare. Min högst personliga gissning är att den kommer ligga på samma nivå som V90. Den kommer dras med barnsjukdomar, ha lång leveranstid etc. Etc. Om tre år kanske den kan vara en kandidat om det inte dykt upp något annat kul innan dess.
Mycket bra talat, instämmer helt med KrilleW, samma slutsats som jag drog!

Sent from my iPad using Tapatalk
av dfa
Geoham skrev:Hur tror ni leveranstiderna kommer se ut?
Kan ju bara hoppas att man lärt sig något från introduktionen av XC90 och S/V90...
Målet måste väl ändå vara att komma ner mot 3 månaders leveranstid. Oklart när man kommer att nå det på de nyaste modellerna dock.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Fått indikation på att om man hänger på låset när orderböckerna öppnar v20 så kan man ev få bilen v40 eller strax efter
Användarvisningsbild
av Ilduce77
V10 i Genève
V20 öppnas böckerna
Nu kommer jag inte köpa den nya redan V20, men satan vad jag hade gått och räknat dagar fram till V40.. :D

Jag verkar vara en av få som gillar rendering på den röda bilen.. :) tycker den är snygg..

Gillar inte V90, men V90 cc tycker jag är snygg. Speciellt i osmium Grey. CC ser inte ut att hasa lika mycket som vanliga V90..
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 40
Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]

Koppling föll i golvet

Tillägg, har funnit lite lite olja på b[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]