- lör 14 jan 2017, 14:52
Jag valde fast drag för det är bekvämare och mindre strul men helt klart fulare!
Moderator: Moderatorer
Icebear skrev:Jag valde fast drag för det är bekvämare och mindre strul men helt klart fulare!Har man tex en vit bil så kan man köpa en vit kopp att sätta på kroken istället för den svarta, då syns knappt draget.
Göte skrev:Vad gillade du inte med delbart drag? Köpt min första Volvo och tänkte eftermontera delbart drag.Icebear skrev:Jag valde fast drag för det är bekvämare och mindre strul men helt klart fulare!Har man tex en vit bil så kan man köpa en vit kopp att sätta på kroken istället för den svarta, då syns knappt draget.
Har haft delbart drag en gång tidigare och det var både första o sista gången.
esonesson skrev:Den kan börja kärva om man låter den sitta kvar dag ut och dag in.Göte skrev:Vad gillade du inte med delbart drag? Köpt min första Volvo och tänkte eftermontera delbart drag.Icebear skrev:Jag valde fast drag för det är bekvämare och mindre strul men helt klart fulare!Har man tex en vit bil så kan man köpa en vit kopp att sätta på kroken istället för den svarta, då syns knappt draget.
Har haft delbart drag en gång tidigare och det var både första o sista gången.
Sent from my iPhone using Tapatalk
AllramEest skrev:Grattis till en snygg bil!Hmmm, är det så? Har fått för mig att halvljuset kan vara tänt trots "dagläge" på instrumenten...att det går I två step liksom.... måste kollas, tack för tipset iaf!
Ett sätt att veta om halvljuset är tänt är att instrumenten är nerdimrade en hel del då. I alla fall på min.