V90 Cross Country D4 Pro med Teknikpaket, Klimatpaket, Volvo On Call, Tonade rutor, Amber , Solidsvart.
Beställd 26:e September, Beräknad Leverans just nu V13
Moderator: Moderatorer
Wibe skrev:V90 T5 Inscription. Osmium grey. VOC. Drag. Svart innertak.Bra val med svart innertak, har det på min och det blev otroligt snyggt!
Beställd 30/12 ingen leveranstid är ännu bekräftad
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jacobsson skrev:Wibe skrev:V90 T5 Inscription. Osmium grey. VOC. Drag. Svart innertak.Bra val med svart innertak, har det på min och det blev otroligt snyggt!
Beställd 30/12 ingen leveranstid är ännu bekräftad
Skickat från min iPhone med Tapatalk
ehp skrev:V90 T5 R-design, beställt 7/10-2016. Gällande leverans är det dock oklart. Enligt min Volvo är det 4 veckor kvar till leverans, beräknad leverans vecka är vecka 6, hur det nu ska gå ihop. Ingen uppdatering sedan 12 Dec. Volvo handlaren nämnde I slutet av året lev till dem 24/1, men igår var leveransen vecka 8, vet inte f*n vad jag ska tro längre. Min Volvo updateringen är under all kritik i alla fall :-(O)
rrc54135 skrev:Var inne hos min säljare idag. Beställt en V90 CC PRO med leverans vecka 11 enligt Min Volvo. Säljaren såg dock att bilen beräknas levereras till handlaren den 28 februari. Så, hans bedömning är att jag bör ha den i min hand under vecka 9 eller 10. Såg även en sprillans V90 CC (maple Brown) som ska användas som visningsbil. Kul att fått se den i verkligheten :DGrattis! Får man fråga vilken handlare det är som har fått in den redan?
JanneP77 skrev:Tydligen skall det finnas en på Bilia i Skövderrc54135 skrev:Var inne hos min säljare idag. Beställt en V90 CC PRO med leverans vecka 11 enligt Min Volvo. Säljaren såg dock att bilen beräknas levereras till handlaren den 28 februari. Så, hans bedömning är att jag bör ha den i min hand under vecka 9 eller 10. Såg även en sprillans V90 CC (maple Brown) som ska användas som visningsbil. Kul att fått se den i verkligheten :DGrattis! Får man fråga vilken handlare det är som har fått in den redan?
Som rubriken lyder..någon som vet? V70 201[…]
Lysande :-) Du får testa buntbandstricket […]