- mån 14 nov 2016, 13:05
Min leveranstid var först 6e december (till ÅF) men det flyttades fram till 1e december. Nu har det uppdaterats på minvolvo till v.51.. Men enligt ÅF så står det fortfarande 1e december hos dem så vi får se vem som har rätt.
sprattlas skrev:Så! Hämtade ut bilen i fredags. Totalt tog det 9 veckor. Då stod den två veckor som färdig på fabriken i Gent.Snyggt! Ångrar nästan nu att jag tog Summum istället för R-design när jag ser dina bilder.. Men hade basbelopp att hålla mig till så hade inte fått med nyckellöst system samt elstolar i min spec och det prioriterade jag framför designen. Tycker även att sportstolarna i svart/vitt blir snyggare än R-designs svarta sportstolar. Hade gärna fått in Teknikpaket pro också (som jag antar att du har) men fick nöja mig med bara Senus navigation. Tog samma vinterfälgar som du, ser ju helt OK ut :)
Grymt nöjd! Dock så noterade jag att däckverkstan har slarvat med balanseringen, känner lite vibrationer bakifrån i motorvägsfart. Ringde åf och det var bara att boka en tid med deras däckverkstad. Lite surt då man vill slippa åka in och krångla med något som borde vara bra från början.
Här kommer en bild på skönheten. Har allt lull-lull.
Min leveranstid var först 6e december (till ÅF) men det flyttades fram till 1e december. Nu har det uppdaterats på minvolvo till v.51.. Men enligt ÅF så står det fortfarande 1e december hos dem så vi får se vem som har rätt.