- lör 12 nov 2016, 16:16
Som du säger, jag kommer dock byta alla till Volvos när sommardäcken åker på. Kanske ska jag skicka dessa med enkel biljett tillbaka till Vparts efter vintern och tacka för utmärkt kvalité... :roll:
SBergdahl skrev:Dessvärre är nästan alla precis såhär rostiga. Biltemas är betydligt billigare, då kan man förvänta sig att de kanske rostar...fjohan82 skrev:Fyllt på spolarvätska och tvättat bilen.Jag har sett Biltemas kromade hjulbultar live en gång. Exakt samma resultat :)
Till min stora förvåning och besvikelse har hjulmuttrarna från Vparts, som har varit monterade i typ 2 veckor, redan börjat rosta... :-(O)
Jag rekommenderar ingen att beställa dessa därifrån, då de bevisligen inte ens klarar början på en svensk vinter.
Jag bytte tre som såg fula ut på min bil vid däckskiftet mot nya original. Dyyrt att byta alla men den eller de som ser värst ut varje gång känns överkomligt :)
Som du säger, jag kommer dock byta alla till Volvos när sommardäcken åker på. Kanske ska jag skicka dessa med enkel biljett tillbaka till Vparts efter vintern och tacka för utmärkt kvalité... :roll:
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...