- tor 10 nov 2016, 00:20
En eller båda dessa ska kunna kopiera information till och från och kanske är det en sån apparat låssmeden använder sig av?
andersuw skrev:Jag har kollat runt lite och hittat lite apparater som sägs kopiera ID48 transpondern, och jag har läst om en person som påstår sig ha kopierat en nyckel till XC90 men hur pålitlig han är vet jag ej, men apparaten heter "handy baby" sen finns en annan cn900 och kostar mellan ca 1500kr - 4000krAlexxelax skrev:Hur låter det här, fick svar på mejl från en låssmedVet för lite om hur programmeringen går till för att säga om vederbörande pratar strunt eller inte. Vet inte heller om detta är ett rimligt pris i dagsläget. Men om du väl har en transponder som är inprogrammerad som behörig för bilen kan du förstås använda det tillsammans med vilket nyckelblad som helst som har rätt slipning.
"I can prepare a transponder for your car, that transponder can be used with any key and will start your car.
The cost for transponder is 1000kr"
En eller båda dessa ska kunna kopiera information till och från och kanske är det en sån apparat låssmeden använder sig av?
- By Malmstroem